מעוניינים להגדיל את ההכנסות בעסק שלכם?

התחילו ליהנות מהפוטנציאל העצום של Google Ads

להיות במקום הנכון בזמן הנכון

יש לנו את הידע והמיומנות לבנות ולנהל תהליך פרסום יעיל וחכם בעזרת קמפיינים של Google Ads, ולהוביל את העסק שלך להצלחה!

גוגל אדס היא פלטפורמת פרסום עוצמתית המאפשרת לכל עסק, קטן כגדול, לפרוץ קדימה ולהגיע לקהל היעד שלו בצורה מדויקת ויעילה.

עם נתח שוק אדיר, ביצועים מרשימים ומגמת צמיחה עקבית, תוכלו להגדיל את המכירות לאורך זמן ולקחת את העסק שלכם צעד משמעותי קדימה.

בניית קמפיין מוצלח ומשתלם לאורך זמן דורשת ניסיון, תשומת לב לפרטים, יצירתיות, ותכנון קפדני. אנחנו כאן כדי לעזור לך להצליח עם Google Ads ולבנות עבורך נכסים דיגיטליים איכותיים שמייצרים תוצאות בתווך הקצר מאוד ובתווך הארוך. אנחנו גאים בעבודה שלנו ומתחייבים לספק לך את השירות הטוב ביותר.

גוגל אדס

לתאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות

בניית קמפיין מוצלח ב Google Ads ב- 4 שלבים

1. הגדרת מטרות ברורות

נפגוש אתכם ונבין לעומק את מטרות העסק שלכם לתווך הקצר ולתווך הארוך, קהל היעד והאתגרים העסקיים העומדים בפניכם.

נגבש יחד אתכם יעדים מדידים וברורים לקמפיין, תוך הגדרה משותפת של-KPIs רלוונטיים.

2. הכרת קהל היעד

נבצע מחקר שוק מעמיק על קהל היעד שלכם, תוך שימוש בכלים מתקדמים כמו Google Trends ו-Keyword Planner.

נבין את הצרכים, הרצונות וההתנהגויות של קהל היעד, ונתאים את המסרים והמודעות בהתאם.

3. בחירת סוג הקמפיין

רשת החיפוש, רשת המדיה, קמפיינים לשופינג, קמפיינים וידאו ועוד – גוגל אדס מציעה מגוון רחב של אפשרויות. 

בחירת סוג הקמפיין המתאים ביותר תלויה במטרות, בקהל היעד ובתקציב שלכם.

4. בניית הקמפיין

לאחר השלמת שלושת השלבים הראשונים, נותר לנו לכתוב מודעות אטרקטיביות ולבצע מחקר מילות מפתח מקיף. 

יש ברשותך מידע אודות הלקוחות הקיימים שלך? נדע להשתמש בוא בכדי למקסם את תוצאות הקמפיין.

עיצוב נקי וקריאייטיב מדוייק.

עיצוב ובניית עמוד נחיתה לקמפיין – גורם קריטי להצלחה.

אז יש לנו קמפיין מוכן לפרסום, המבוסס על הכנה קפדנית של אסטרטגיית שיווק תואמת. השלב הבא להצלחת הפרסום הוא חשוב לא פחות, וכאן יש לנו יתרון משמעותי!

אנחנו בסטודיו מתמחים במיתוג, בניית שפה גרפית, יצירת חווית משתמש אופטימלית, ועיצוב אתרי אינטרנט ועמודי נחיתה.

השקעה בעיצוב מודרני ותואם תבטיח חווית משתמש מיטבית, תשפר את שיעור ההקלקות וההמרות ב 30% לפחות ותחזק את המותג שלכם.

עיצובים נבחרים שלנו

שאלות נפוצות

פרסום בגוגל אדס יכול להיות יעיל עבור עסקים רבים, אך לא עבור כולם. יעילות הפרסום תלויה במגוון גורמים, כגון:

  • סוג העסק: עסקים מסוימים, כמו עסקים מקוונים, עשויים להפיק יותר תועלת מפרסום בגוגל אדס מאשר עסקים אחרים.

  • קהל היעד: חשוב לוודא שקהל היעד שלכם משתמש בגוגל כדי לחפש מוצרים או שירותים כמו אלה שאתם מציעים.

  • תקציב פרסום: פרסום בגוגל אדס יכול להיות יקר, וחשוב לוודא שיש לכם תקציב מספיק כדי לנהל קמפיין יעיל.

  • תקופת הפרסום: ניהול קמפיין גוגל אדס מוצלח דורש זמן ומיומנות. ברוב המקרים יידרשו לפחות שני חודשים בכדי להבין את הפוטנציאל בפרסום יעיל וריווחי עבור הלקוח.

קשה לקבוע באופן מדויק את ה-ROI הצפוי מפרסום בגוגל אדס, אך שימוש יעיל בכלים שונים יכולים לסייע לנו בהערכה מדויקת ככל האפשר. להלן מספר דוגמאות:

1. מתכנן המילות המפתח של גוגל אדס:

כלי זה מאפשר לנו להזין מילות מפתח רלוונטיות ולראות את נפח החיפוש המשוער, תחרות המילות המפתח ועלויות הקליק הממוצעות. נתונים אלה יכולים לסייע לנו להעריך את מספר הקליקים וההמרות הצפויים עבור הקמפיין שלכם, וכן את עלותו הכוללת.

2. מחשבון ה-ROI של גוגל אדס:

כלי זה מאפשר לנו להזין נתונים ספציפיים לגבי הקמפיין שלכם, כגון עלות לקליק, שיעור המרות וערך המרה ממוצע. לאחר מכן, הכלי יחשב את ה-ROI הצפוי עבורינו.

3. כלים של צד שלישי:

קיימים כלים רבים של צד שלישי שיכולים לסייע לנו בהערכת ה-ROI של פרסום בגוגל אדס. כלים אלה מציעים מגוון תכונות, כגון ניתוח מתחרים, מעקב אחר המרות וייעול קמפיינים.

חשוב לנהל את הקמפיין בצורה יעילה כדי להבטיח החזר השקעה גבוה.

ניתן למדוד את יעילות הפרסום בגוגל אדס באמצעות מגוון מדדים, כגון:

  • שיעור הקליקים (CTR): אחוז האנשים שראו את המודעה שלכם ולחצו עליה.

  • עלות לקליק (CPC): סכום הכסף שאתם משלמים עבור כל לחיצה על המודעה שלכם.

  • עלות להמרה (CPA): סכום הכסף שאתם משלמים עבור כל המרה (לדוגמה, רכישה או קבלת ליד).

  • החזר השקעה (ROI): סכום הכסף שאתם מרוויחים עבור כל שקל שאתם משקיעים בפרסום.
בשורה התחתונה, יעילות הפרסום נמדדת עם הגברת ההכנסות של העסק אל מול ההשקעה בתקציב הפרסום ולכן חשוב לבנות תקשורת טובה ושקיפות מלאה בין הלקוח לחברת השיווק לשם ניתוח יעיל ומדויק של תוצאות הפרסום.

עלויות הפרסום בגוגל אדס משתנות בהתאם למגוון גורמים, כגון:

  • סוג הקמפיין: קמפיינים ברשת החיפוש נוטים להיות יקרים יותר מקמפיינים ברשת התצוגה.

  • מילות המפתח: מילות מפתח תחרותיות יותר יהיו יקרות יותר.

  • איכות המודעה: מודעות איכותיות יותר יקבלו דירוג גבוה יותר ויופיעו בתדירות גבוהה יותר, מה שיכול להוביל לעלויות גבוהות יותר.

  • היקף התחרות: תחומים תחרותיים יותר יהיו יקרים יותר.

תקציב מינמלי לפרסום ב Google Ads עבור עסק קטן/מתחיל הוא 3,000 ש״ח בחודש כולל עלות הניהול של הקמפיין. הסכום משתנה באופן יחסי לסוגיי הקמפיינים והיקף הפרסום.

כן כמובן! זו הסיבה העקרית לשכור שירותי ניהול קמפיין ממומן מאנשי מקצוע מנוסים שידאגו להקים קמפיין מבוסס תוצאות, לעקוב אחר הנתונים שמתקבלים בעזרת שימוש בכלי ניתוח מתקדמים, ולייעל את הקמפיין באופן שוטף לשם חיסכון בעליות ושיפור התוצאות בהתאם לתנועת השוק ותנועת הפרסום המשתנה ע״י גורמים חיצוניים.

במילים אחרות, עבודה איתנו יכולה לתרום להקמת קמפיין יעיל ולחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים בתווך הארוך.

  • בחירת מילות מפתח לא רלוונטיות
  • כתיבת מודעות לא אטרקטיביות
  • ניהול קמפיין לא יעיל
  • מעקב חלקי או חוסר מעקב אחר ביצועים
  • עיצוב עמוד נחיתה לא מקצועי

כן, אנחנו מספקים שירותי הטמעה ואימון של צא’ט בוט מבוסס AI שיותאם לקמפיין שלכם באופן מדוייק. 

יתרונות השימוש בצ’אט בוט מבוסס AI בקמפיין פרסומי:

  • שיפור חווית הלקוח: צ’אטבוט יכול לספק תשובות מהירות ומדויקות לשאלות ולבקשות של הלקוחות, ובכך לשפר את חווית הלקוח.
  • הגברת המכירות: צ’אטבוט יכול לעזור לכם להגדיל את המכירות על ידי מתן המלצות למוצרים ועל ידי הקלה על תהליך הרכישה.
  • חסכון בעלויות: צ’אטבוט יכול לחסוך לכם זמן וכסף על ידי אוטומציה של משימות שירות לקוחות.
  • שיפור איסוף נתונים: צ’אטבוט יכול לאסוף נתונים חשובים על הלקוחות שלכם, נתונים אלו יכולים לשמש לשיפור השיווק והמכירות שלכם.

כן, אנחנו משתמשים ב-ChatGPT, כלי מבוסס AI מבית OpenAI, ליצירת צ’אטבוט חכם שיכול לתקשר עם לקוחות דרך וואטסאפ.

יתרונות השימוש בצ’אטבוט בוואטסאפ עסקי:

  • שיפור חווית הלקוח: צ’אטבוט יכול לספק תשובות מהירות ומדויקות לשאלות ולבקשות של הלקוחות, ובכך לשפר את חווית הלקוח.
  • הגברת המכירות: צ’אטבוט יכול לעזור לכם להגדיל את המכירות על ידי מתן המלצות למוצרים ועל ידי הקלה על תהליך הרכישה.
  • שיפור שירות הלקוחות: צ’אטבוט יכול לספק שירות לקוחות 24/7, ובכך לשפר את שביעות רצון הלקוחות.
  • איסוף נתונים: צ’אטבוט יכול לאסוף נתונים חשובים על הלקוחות שלכם, נתונים אלו יכולים לשמש לשיפור השיווק והמכירות שלכם.

אנחנו מתמחים בפרסום ממומן בגוגל אדס בלבד ולא מספקים שירותי פרסום בפייסבוק. 

אנחנו כאן לכל שאלה!
השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות.

ארגז הכלים שלנו לניהול קמפיינים מבוססים דאטה

© TLV studio ישראל טל 5, תל אביב